Bliv kunde Priser og levering Menukort Særlige behov Opbevaring og tilberedning Ofte stillede spørgsmål

Bliv kunde på to måder

Det Danske madhus samarbejder med mange af landets kommuner om at sikre madglæden hos borgeren der er visiteret til madservice. 

Derudover leverer Det Danske Madhus også dejlige, hjemmelavede retter som alle generationer kender og elsker, hjem til den private kunde.

Vi gør hvad vi kan for at mad gør glad, uanset om du er privat kunde eller visiteret gennem kommunen.

 

Er du ældre, bor i eget hjem eller ældrebolig, og har brug for hjælp til de daglige gøremål, kan du blive visiteret til madservice via din kommune.
Find din kommune

Alle kan blive privat kunde hos Det Danske Madhus. Vores koncept er enkelt og passer til både små og store husstande. Dejlig og sund mad på ingen tid.
Læs mere her

BESTILLING AF MAD

Du bestiller mad til 14 dage ad gangen. Du får bestillingsark og menukort af madchaufføren.

Er du nyoprettet kunde, kontakter vi dig for at modtage din første bestilling.

Du kan også vælge at få nem-menu: Vælger du denne løsning, lader du os sammensætte din ugemenu udfra menukortet. På denne måde behøver du ikke at foretage dig noget, men lader os vælge maden blandt vores kundefavoritter, det er derfor, vi kalder det for nem-menu.


ÆNDRING AF BESTILLING

Har du ændringer, eller brug for at afbestille mad i en periode, skal du kontakte kundeservice pr. mail eller telefonisk.

Det kan du gøre her: 


MAD TIL GÆSTER

Får du besøg af familie eller venner, kan du let bestille ekstra mad til jer, så I kan nyde en dejlig middag sammen, uden at du skal bruge en masse tid og kræfter i køkkenet.

Den ekstra mad bestilles enten på bestillingsarket eller ved at kontakte kundeservice, hvor du kan bestille ekstra mad frem til kl. 12 dagen før levering.